feliciasmakeup

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Felicia * - 13 juni 2011 16:59

   Hej !

Just nu känner jag att jag är ganska trött på smink och på att behöva lägga en snygg make varje morgon. JAG HAR JU SOMMARLOV !

Så, just nu kommer jag ett tag att blogga vanligt, kommer säkert dock att lägga in lite tips och lite sminkningar här och var, för jag kommer inte kunna låta bli.

Vad sägs om det ?


Iallafall, så har jag idag gått till Viskafors, igen. Känns som att jag går dit hela tiden nu, till bussen och skit. Idag skulle jag dock inte åka buss, utan jag skulle lämna pengar till gården, för att på Måndag drar jag med gården till Sävsjövik, det blir nog grymt !

Tack Jessica för att du tog din tid att gå med mig, det var en mysig promenix !

 

Just nu sitter jag och väntar på att mina kära föräldrar ska bli klara med grillningen, dock har jag precis ätit tacos, haha.. tjockis.

 

Jag vill också säga tack, för att jag har så sjukt grymma vänner. Jag måste nog vara världens lyckligaste människa, helt ärligt !

 

Nu ska jag läsa lite bloggar, chiao

 

 

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards