feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 21 maj 2011

MY INSPIRATIONS

Av Felicia * - 21 maj 2011 22:08

Jag har tänkt på en sak, och det är att jag aldrig berättat för er vem som egentligen insipirerar mig. & nu menar jag inte vänner och familj, utan typ kändisar, bloggare och annat..


Den första som jag får mycket inspiration ifrån är en tjej som också bloggar om smink. Denna tjejen är Makeup Artist, vilket är precis det som jag vill bli !

Tjejen heter Linda Hallberg.

Jag tycker att hon är hur grym som helst, och verkligen skitfin !

Hennes blogg kan du se här: http://nyheter24.se/modette/lindahallberg/ 

Innan hon färgade sitt hår så såg hon ur såhär :

(funkade inte att ta en bild med hennes nya hår)   

 



Den andra personen som inspirerar mig är den stora kändisen Tyra Banks.

Tyra Banks är hur fin som helst, och hennes personlighet och utstrålning är ju helt otrolig. 

Jag har tyckt om Tyra Banks ända sen jag började kollade på "Top Model", vilket jag började se när jag gick i kanske trean eller något.

Bild på Tyra :

     



Den tredje och sista personen som faktiskt inspirerar mig är Ryan Sheckler. Ryan är skateboard åkare, och jag tycker att han är grym. Förut så brukade jag kolla på en serie som handlade om hans liv, och jag blev helt fas tvid att kolla på den, och inte missa ett enda avsnitt. Ryan är hur cool som helst, och att kunna skejta är ju faktiskt en av sakerna jag skulle vilja kunna göra (tyvärr kan jag inte det).

Men, iallafall så är han en kille som inspirerar mig enormt mycket !

Bild på Ryan :

   

Nu har ni fått veta vilka som inspirerar mig. 

Love / Felicia


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards