feliciasmakeup

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Felicia * - 16 maj 2011 21:32

Hej !

Förlåt mig, om inläggen inte blir så långa, och om det inte blir så bra. Men jag känner att jag har inte så mycket tid att tänka på bloggen just nu, eftersom jag har så himla mycket annat att tänka på.


Men iallafall så var jag med Millan idag, och jag plockade hennes ögonbryn, här nedan ska ni få både för- och efter bilder !

 

  

  

  

Tack Millan för att du delade denna dagen med mig !

                                                  
                                                  
                          


Jag vill också säga att jag önskar all lycka till min älskade kusin !

Krya på dig

 

Sen är det bara en sak till, Jennu Godlund.

Jag älskar dig lilla gumman, och allting kommer att lösa sig, det vet både du & jag. Dessa dagarna har varit så bra, när jag har fått umgås med dig, för det är så skönt att vara med dig, och att alltid ha dig vid min sida.

Tack för allt du har hjälpt mig med, och du vet att du sårar inte alla, för du har inte sårat mig.

    

Love / Felicia

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards